سايت و انجمن ما با هدف رفع نياز وبمستران و پشتيباني از آن ايجاد شده است و همواره تلاش نموده است تا مانند الماسي در ميان وب هاي پشتيباني از وبمستران بدرخشد و اميد ميرود روزي يکي از درخشنده ترين ها در اين زمينه باشد
برند خود را در دنیای On line مطرح کنید تعداد بازدید: 254 | |||
magbot![]() ![]() | برند خود را در دنیای On line مطرح کنید
برند خود را در دنیای آنلاین مطرح کنید از زمانی که ” AT&T” اولین کمپین تبلیغاتی را در سال ۱۹۹۴ ساخت، تعداد چنین کمپینهایی به طور فزایندهی افزایش یافت و اصطلاح بنرینگ مطرح شد، به شکلی که اکنون درصد بالایی از صنعت تبلیغات آنلاین را تبلیغات بنر (Bannering) خود اختصاص دادهاند. یکی از هداف خیلی مهم از تبلیغات بنری، جا انداختن نام تجاری است. هر چقدر بیشتر و مکررا پیام شما دیده یا شنیده شود و بازدیدکنندگان بنرهای شما را ببینند اسم شما و نوع محصولات و خدمات شما، برایشان آشناتر خواهد شد و در نتیجه در آینده بیشتر برای خرید محصولات یا خدماتتان به سراغ شما خواهند آمد. چرا تبلیغات بنری؟ کمترین استفاده تبلیغات بنری آشنایی مصرف کنندگان با برند شماست و این کار در آینده اعتماد و اطمینان به شما را افزایش میدهد و این یعنی هرگاه محصولی در حوزهی کاری شما را بخواهند و آن را در گوگل یا بینگ سرچ کنند، به محض دیدن شما بلافاصله روی وبسایت شما کلیک میکنند. در ثانی شما اگر به روشهای قبلی تبلیغات خود ادامه دهید، همیشه همان مقدار مشتری را خواهید داشت و از مشتریهایی جدید که روشهای جدید برای شما به ارمغان میآورند محروم خواهید ماند. روشهای دیگر، مشتریانی برای شما میآورند که به دنبال شما میگردند، اما طراحی بنر برای شما مشتریان جدیدی را به همراه خواهد آورد. شما به منظور رشد و گسترش پایه فروش خود باید از انواع مسیرها و روشها و منابع بهره ببرید و این نوع تبلیغات هزینه کم و تاثیر بهسزایی برای کسبوکار شما خواهد داشت. باید گفت از نظر هزینه نیز این نوع تبلیغات بسیار ارزانتر از تبلیغات عادی هستند.
نقش بنرها در معروف کردن نام شرکتها چیست؟ کلید موفقیت افرادی که فعالیتهایشان، ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وبسایتهایی است که به نحوی به موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند. امروزه بنرها را حدود ۴ تا ۸ هفته در سایت قرار میدهند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر، به زمان بیشتری نیاز است. در این مورد شما باید هر از چند گاهی مطالب را بهروز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام و آرم تجاریمورد نظرتان را در ذهنها ماندگار میکنید. بنرها در حقیقت بخشی از پیامهای تبلیغاتی شرکتها/وبسایتها هستند. این شیوه تبلیغ، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شرکتها را با روشهای گوناگون و متنوعی به نمایش میگذارد که باعث حک شدن نام برند شما در ذهن مشتریان بالقوه میشود.
چه نوع کسب و کارهایی میتوانند از تبلیغات بنری استفاده کنند؟ هر کسبوکاری که در دنیای آنلاین مایل به معرفی شدن و منفعت بردن از این طریق باشد، میتواند از تبلیغات بنری استفاده کند. در مورد کسبوکارهای کوچک میتوان گفت که این نوع تبلیغ میتواند باعث هدایت ترافیک هدفمند زیادی به وبسایتشان شود. این تبلیغات مشتریاان بالقوه زیادی به شما معرفی میکند. این نوع تبلیغات آنلاین برای هر نوع کسب و کاری که در پی بالا بردن ارزش برند خود و در نتیجه فروش بیشتر است، مفید خواهد بود. هر وب سایت که بخشی تجاری را شامل میشود بهتر است تا از بنر مارکتینگ استفاده کند. آنها به راحتی تبدیل به فروش میشوند. کمپانیهای بزرگ نیز میتوانند از خاصیت معروفیت نام و برندشان در این نوع تبلیغات بهره ببرند. آنها میتوانند از این نوع تبلیغ به عنوان بخشی از استراتژی خود در کنار تبلیغات کلیکی,تقویت سئو و حضور در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین بهره ببرند. بنر مارکتینگ بسیار موثر در جلب توجه چشمی و توجه مشتریان است. یک تاکتیک خوب میتواند شامل یک پیشنهاد عالی و یا محدودیت در زمان باشد. به طور مثال اگر شما تجهیزات چاپ و یا شبکه میفروشید، میتوانید در یک پیشنهاد، تخفیف زیادی در مدت زمانی مشخص ارائه دهید. بنر مارکتینگ به طور کلی باید بخشی از استراتژی کسبوکار شما باشد. کسب و کار شما باید به نحوههای مختلفی ترویج داده شود و تبلیغات بنری نیز یکی از این روشها است. مقالات مرتبط بررسی راهنمای استایل UI Style guides برندهای معروف | ||
جمعه 21 تیر 1398 - 18:30 |
|
تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ